hej gott folk ,haha

idag har jag varit i skolan och såklart varit med susanna ellen och skolkar fittan joanna ;) de va liiika segt som alltid linn hade lovat att komma men hon kom inte ;s .jajaaa jag slutade tidigare eftersom ja hatar ANDREA så ja ville inte gå på hennes lektioner .haha igentligen orkade ja inte jaja sen efter skolan har jag varit med mamma och kollat på skor med höga klackar men ja fick inga för ja skulle inte pallat gå i dom men sen hitta ja ett par skit fina skor somnaturligtvis skulle vara förstora lr försmå och dom va förstora -.- .så vi ska kolla på skor imån på direkten efter skolan ,wie :). pallar inte skriva så mycket för mitt tanjent bord är cp . skriver mer imån /a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0